Publikacje
Pomoc (F2)

Publikacje pracowników Politechniki Świętokrzyskiej


  od roku: 1945     szukana fraza: outsourcing  
sortowanie: TYTUŁ, CZASOPISMO/KSIĄŻKA

wyświetlaj jako:

  1. Model biznesowy jako instrument zarządzania strategicznego w hotelarstwie   Rozdział 5 pkt.
    w monografii:   Zarządzanie i gospodarka. Wybrane zagadnienia i procesy. Procesy zarządzania w wybranych sferach aktywności gospodarczej
    wydawca:   Wydawnictwo Politechniki Świętokrzyskiej,   ISSN: 1897-2691,   ISBN: 978-83-63792-87-9
    Strony: 48-77
    Małgorzata Sztorc
    Opublikowano: 2016
     
  2. Offshoring of Business Services as a Modern Business Model for Hotel Companies Operating in a Knowledge-Based Economy   Rozdział 20 pkt.
    w monografii:   Proceedings of the Fifth International Conference on Economic and Business Management (FEBM 2020)
    wydawca:   Atlantis Press,   ISSN: 2352-5428,   ISBN: 978-94-6239-296-0
    Tom: 1, Strony: 5-12
    Małgorzata Sztorc
    Opublikowano: 2020
     
  3. Optymalizacja łańcucha dostaw z poziomu operatora logistycznego : model matematyczny   Artykuł (lista B) 4 pkt.
    w czasopiśmie:   Logistyka
    Zeszyt: 3, Strony: 2041-2046
    Paweł Sitek
    Opublikowano: 2012
     
  4. Outsourcing Informatycznych systemów zarządzania dla MŚP   Artykuł 3 pkt.
    w czasopiśmie:   Zeszyty Naukowe Politechniki Świętokrzyskiej
    Zeszyt: 33, Strony: 424-430
    Paweł Sitek, Jarosław Wikarek
    Opublikowano: 2005
     
  5. Outsourcing. Przykład internetowej aplikacji do wspomagania decyzji w przedsiębiorstwie produkcyjnym opartej na programowaniu z ograniczeniami   Artykuł (lista B) 3 pkt.
    w czasopiśmie:   Zeszyty Naukowe Politechniki Świętokrzyskiej. Nauki Techniczne - Elektryka
    Zeszyt: 34, Strony: 369-376
    Paweł Sitek, Jarosław Wikarek
    Opublikowano: 2006
     
  6. Rola sektora usług we współczesnej gospodarce   Rozdział 5 pkt.
    w monografii:   Zarządzanie i gospodarka. Wybrane zagadnienia i procesy. Wybrane aspekty współczesnej gospodarki
    wydawca:   Wydawnictwo Politechniki Świętokrzyskiej,   ISSN: 1897-2691,   ISBN: 978-83-63792-94-7
    Strony: 117-137
    Małgorzata Sztorc
    Opublikowano: 2016
     
  7. Stan i kierunki rozwoju sektora nowoczesnych usług biznesowych w Polsce pod wpływem procesu globalizacji korporacyjnej   Artykuł (lista B) 9 pkt.
    w czasopiśmie:   Studia i Materiały. Miscellanea Oeconomicae
    Tom: II, Zeszyt: 1/2018, Strony: 313-326
    Małgorzata Sztorc
    Opublikowano: 2018
     
  8. The Importance of Business Process Outsourcing for the Competitiveness of Hotel Enterprises in the Process of Corporate Globalization on the Polish Market   Publ. konf. (WoS) 15 pkt.
    w czasopiśmie:   3rd International Conference on Economic and Business Management (FEBM)
    Tom: 56, Strony: 287-292
    Małgorzata Sztorc
    Opublikowano: 2018
     
  9. Towards intelligent decision support for application service providing   Rozdział 7 pkt.
    w monografii:   Applied Computer Science
    wydawca:   ATH Bielsko Biała,   ISSN: 2353-6977
    Tom: 3, Strony: 125-142
    Paweł Sitek, Jarosław Wikarek
    Opublikowano: 2007
     
  10. Wykorzystanie koncepcji crowdsourcingu w zarządzaniu   Rozdział 5 pkt.
    w monografii:   Zarządzanie i gospodarka. Wybrane zagadnienia i procesy. Procesy zarządzania w wybranych sferach aktywności gospodarczej
    wydawca:   Wydawnictwo Politechniki Świętokrzyskiej,   ISSN: 1897-2691,   ISBN: 978-83-63792-87-9
    Strony: 110-136
    Katarzyna Kiliańska
    Opublikowano: 2016
     
  Razem 76 pkt. (za całe publikacje widoczne na stronie)

Do pliku: