Notice: Undefined index: linkPowrot in C:\wwwroot\wwwroot\publikacje\publikacje.php on line 1275
Publikacje
Pomoc (F2)
[115780] Artykuł:

A method for improving bot effectiveness by recognising implicit customer intent in contact centre conversations

Czasopismo: Speech Communication   Tom: 143, Strony: 33-45
ISSN:  0167-6393
Opublikowano: Lipiec 2022
 
  Autorzy / Redaktorzy / Twórcy
Imię i nazwisko Wydział Katedra Do oświadczenia
nr 3
Grupa
przynależności
Dyscyplina
naukowa
Procent
udziału
Liczba
punktów
do oceny pracownika
Liczba
punktów wg
kryteriów ewaluacji
Łukasz Pawlik Niespoza "N" jednostki025.00.00  
Mirosław Płaza orcid logo WEAiIKatedra Systemów Informatycznych *Takzaliczony do "N"Automatyka, elektronika, elektrotechnika i technologie kosmiczne2570.0070.00  
Roman Stanisław Deniziak orcid logo WEAiIKatedra Systemów Informatycznych *Takzaliczony do "N"Automatyka, elektronika, elektrotechnika i technologie kosmiczne2570.0070.00  
Ewa Boksa Niespoza "N" jednostki025.00.00  

Grupa MNiSW:  Publikacja w czasopismach wymienionych w wykazie ministra MNiSzW (część A)
Punkty MNiSW: 140


DOI LogoDOI