Notice: Undefined index: linkPowrot in C:\wwwroot\wwwroot\publikacje\publikacje.php on line 1275
Publikacje
Pomoc (F2)
[127740] Rozdział:

Automatyczna identyfikacja cech profili behawioralnych w kontekście optymalnego dopasowania rozmówców w Contact Center

w książce:   Innowacje, trendy i transformacje społeczno-gospodarcze – badania interdyscyplinarne
ISBN:  9788367881227
Wydawca:  Wydawnictwo Naukowe TYGIEL Sp. z o. o.
Opublikowano: Grudzień 2023
Miejsce wydania:  Lublin
Liczba stron:  12
Liczba arkuszy wydawniczych:  1.00
 
  Autorzy / Redaktorzy / Twórcy
Imię i nazwisko Wydział Katedra Do oświadczenia
nr 3
Grupa
przynależności
Dyscyplina
naukowa
Procent
udziału
Liczba
punktów
do oceny pracownika
Liczba
punktów wg
kryteriów ewaluacji
Michał Sydoryk WEAiIKatedra Systemów Informatycznych *Niespoza "N" jednostki02020.00.00  
Roman Stanisław Deniziak orcid logo WEAiIKatedra Systemów Informatycznych *Takzaliczony do "N"Informatyka techniczna i telekomunikacja2010.006.32  
Justyna Kęczkowska orcid logo WEAiIKatedra Systemów Informatycznych *Takzaliczony do "N"Automatyka, elektronika, elektrotechnika i technologie kosmiczne2010.006.32  
Mirosław Płaza orcid logo WEAiIKatedra Systemów Informatycznych *Takzaliczony do "N"Automatyka, elektronika, elektrotechnika i technologie kosmiczne2010.006.32  
Adam Krechowicz orcid logo WEAiIKatedra Systemów Informatycznych *Takzaliczony do "N"Informatyka techniczna i telekomunikacja2010.006.32  

Grupa MNiSW:  Autorstwo rozdziału w monografii z listy wydawnictw 2019
Punkty MNiSW: 20