Notice: Undefined index: linkPowrot in C:\wwwroot\wwwroot\publikacje\publikacje.php on line 1275
Publikacje
Pomoc (F2)
[73450] Rozdział:

Simulations and Experimental Investigations of an Impulse System for Battery Charging in Electric Bike

w książce:   Analysis and Simulation of Electrical and Computer Systems
ISSN:  1876-1100
ISBN:  978-3-319-63948-2
Wydawca:  Springer
Opublikowano: 2018
Liczba stron:  10
Liczba arkuszy wydawniczych:  1.00
 
  Autorzy / Redaktorzy / Twórcy
Imię i nazwisko Wydział Katedra Do oświadczenia
nr 3
Grupa
przynależności
Dyscyplina
naukowa
Procent
udziału
Liczba
punktów
do oceny pracownika
Liczba
punktów wg
kryteriów ewaluacji
Krzysztof Ludwinek orcid logo WEAiIKatedra Elektrotechniki Przemysłowej i Automatyki**Takzaliczony do "N"Automatyka, elektronika, elektrotechnika i technologie kosmiczne173.338.16  
Jan Staszak orcid logo WEAiIKatedra Elektrotechniki Przemysłowej i Automatyki**Niespoza "N" jednostkiAutomatyka, elektronika, elektrotechnika i technologie kosmiczne173.33.00  
Roman Nadolski WEAiIKatedra Elektrotechniki Przemysłowej i Automatyki**Niespoza "N" jednostkiAutomatyka, elektronika, elektrotechnika i technologie kosmiczne173.33.00  
Zbigniew Gawęcki orcid logo WEAiIKatedra Elektrotechniki Przemysłowej i Automatyki**Niespoza "N" jednostkiAutomatyka, elektronika, elektrotechnika i technologie kosmiczne173.33.00  
Jarosław Kurkiewicz WEAiIKatedra Elektrotechniki Przemysłowej i Automatyki**Niespoza "N" jednostkiAutomatyka, elektronika, elektrotechnika i technologie kosmiczne173.33.00  
Tomasz Bekier WEAiIKatedra Elektrotechniki Przemysłowej i Automatyki**Niespoza "N" jednostkiAutomatyka, elektronika, elektrotechnika i technologie kosmiczne173.33.00  

Grupa MNiSW:  Autorstwo rozdziału w monografii z listy wydawnictw 2019
Punkty MNiSW: 20


Pełny tekstPełny tekst     DOI LogoDOI    
Keywords:

Generator  Battery charging  Electric bike  Control system 



Abstract:

The paper presents simulation results of a push–pull converter allowing energy recovery back to two Sealed Lead-Acid 7 Ah, 12 V serially connected batteries. The converter is powered by three phases of induced voltage from a BLDC motor mounted in the front wheel hub of an electric bike. In a steady state, computed current and voltage waveforms were verified experimentally in the measurement stand on the basis of registered waveforms.